Pravidla serveru

Interakce mezi hráči

  1. Buďte ohleduplní, nikomu nic neničte, nekraďte a podobně; nevstupujte do cizích domů a výtvorů bez pozvání.
  2. Mnoho velkých staveb a chodeb se nachází v podzemí, avšak i tam někomu patří; pokud něco nakopnete, vraťte to do původního stavu (to jest vrátit zpátky tentýž blok; byla-li na něm nějaká dekorace či pochodeň, pak i tu).
  3. Pokud budete chtít stavět cokoliv v blízkosti jiných objektů, domluvte se s jejich majiteli (i když je to ovlivní pouze vizuálně).
  4. Nestavte výtvory, které by mohly jakkoli ublížit něčí postavě, mimo své –viditelně označené– území (takže domek můžete mít klidně zapastěný, ale i vertical mine či jiná díra do země by měla být oplocena).

Netherworld

Noví hráči, kteří netuší, co je Netherworld, mohou tuto kapitolu ignorovat tak dlouho, dokud se do Netheru nevydají. Se všemi nejasnostmi (předpokládá se, že budou) či potřebami výjimek se obracejte na Urzu.

  1. Veřejně přístupná brána do Netheru se nachází v Overworldu na souřadnicích [328; 328] (po průchodu jděte vyznačenou –bezpečnou– cestou, pomoci Vám mohou i kamenné majáky).
  2. Při průzkumech Netheru udržujte jižní či východní směr (tedy obě souřadnice porostou, pokud možno budou kladné).
  3. Brány do Netherworldu stavte v perfektní shodě se souřadnicemi v Overworldu, což znamená, že pro souřadnice x a z brány v Overworldu musí mít osminásobné hodnoty než odpovídající souřadnice druhé brány v Netherworldu a souřadnice y obou bran si musí být rovny; to typicky znamená nutnost přestavby brány, která byla vygenerována serverem.
  4. Při stavbách sídel v Netherworldu se snažte zamezit kolizím se sídly hráčů v Overworldu; lze předpokládat, že má-li někdo v Overworldu sídlo, bude si tam chtít postavit portál do Netheru (je-li to tedy možné, nestavte struktury v Netheru na místa, která tvoří perfektní shodu portálu s místy, kde v Overworldu někdo přebývá).

Estetický dojem ze světa

  1. U věcí, které nikomu nepatří, dbejte, aby poté, co je použijete, zůstaly hezké.
  2. Stromy těžte i s korunami; packed ice těžte střídmě a pokud možno alespoň 1000 políček od spawning pointu (a když už těžíte, začněte na té straně biomu, která je spawnu více vzdálená); písek netěžte na plážích, nýbrž pouze v poušti (raději dále od spawn pointu a výhradně horizontálně, nedělejte díry).
  3. Netvořte po světě náhodné ošklivé struktury (sloupujete-li se někam, ukliďte to po sobě, vybouchne-li vedle Vás creeper, zaházejte díru stejnými kostkami a tak dále); neničte vesnice, dungeony a podobně.
  4. Chcete-li z libovolného důvodu provádět něco (TNT, creepeři, ....), výsledkem čehož bude hnusné rozbourané místo, dělejte to pod zemí, daleko (velké stovky až tisíce kostek) od ostatních hráčů, za uzavřenou zdí/ohradou (pokuste se splnit co nejvíce z těchto podmínek, minimálně však jednu).

Rozmístění

  1. Aby server negeneroval zbytečně velkou mapu, prosím, pokuste se necestovat příliš daleko; chcete-li něco najít, kontaktujte Urzu (a několik tipů na zajímavá místa a biomy naleznete v dalších bodech).
  2. V Netheru (ale pokud možno i v Overworldu) se pokuste (kvůli kompaktnosti mapy) cestovat spíše opět jižním a východním směrem, tedy pohybovat se tam, kde jsou obě souřadnice kladné.
  3. Veřejně přístupná brána do Netheru se nachází v Overworldu na souřadnicích [328; 328] (po průchodu jděte vyznačenou –bezpečnou– cestou, pomoci Vám mohou i kamenné majáky; pak se snažte držet jižní či východní směr).
  4. Velmi blízko spawning pointu se nachází mnoho rozličných biomů (všechny zimní biomy, moře, pláň, velehory, poušť, les); na severu je asi 2000 kostek jen sníh a mráz, na západě moře, ostatní biomy leží směrem na jih a východ.
  5. Obrovský mesa biom (asi 2000 kostek v průměru) se nachází někde na souřadnicích [-1500; -500].
  6. Rozlehlé savany se rozkládají přibližně na souřadnicích [-500; 1000].
  7. Velká bažina leží asi na souřadnicích [500; 800].
  8. Džungle (a obrovské lesy kolem, celkem tak 1000 na 1000 čtverců) se nachází přibližně na souřadnicích [1500; 0].